UKK

Usein kysytyt kysymykset

Mihin ilmoitan, jos lehti jäi tulematta?

Voit ilmoittaa puuttuvan lehden tällä lomakkeella, niin tieto menee jakajalle. Voit myös olla yhteydessä lehden jakelupäivystykseen. Kainuun Sanomien, Sotkamo-lehden, Kuhmolaisen ja Ylä-Kainuun jakelupäivystys puh. 0800 95505 (ma-la klo 6.30-11.00).

Miten teen väliaikaisen jakelunkeskeytyksen?

Sanomalehtien jakelun keskeytysasioissa olethan yhteydessä suoraan ao. lehden asiakaspalveluun. Jakamiemme lehtien yhteystiedot löydät täältä. SLP Jakelun muun postin osalta voit tehdä jakelunkeskeytyslomakkeella.

Miten teen osoitteenmuutoksen?

Sanomalehtien osoitteenmuutosasioissa olethan yhteydessä suoraan ao. lehden asiakaspalveluun. Jakamiemme lehtien yhteystiedot löydät täältä. SLP Jakelun muun postin osalta voit tehdä osoitteenmuutoksen tällä lomakkeella.

Milloin lehden pitäisi olla postilaatikossa?

Asiakaslupauksemme on jakaa aamulehti varhaiskannossa klo 6.30-7.45 paikkakunnasta riippuen. Jos teknisistä syistä lehti on myöhässä, pyrimme jakamaan lehdet mahdollisimman pian.

Minne voin laittaa jakelupalautetta?

Voit lähettää meille palautetta jakeluun liittyvistä asioista oheisella lomakkeella.

Mitä teen, jos saan toiselle henkilölle tarkoitetun kirjeen tai lehden?

Älä avaa kirjettä, vaan ole yhteydessä ks.levikki@kainuunsanomat.fi tai soita 010 665 7200. Kirjeen voit myös palauttaa Kainuun Sanomien tai paikallislehtiemme asiakaspalveluun.

Miten toimin, jos minulle toimitettu kirje tai lehti on toimitettu osoitteeseeni vahingoittuneena?

Voit antaa palautetta lähetyksen rikkoontumisesta oheisella lomakkeella.

Kuinka nopeasti tilaukseen tehty osoitteenmuutos tai keskeytys astuu voimaan?

Verkossa tai puhelimitse arkisin ennen klo 16.00 tehty muutos astuu voimaan seuraavasta päivästä tai itse määrittämästäsi ajankohdasta.

Etkö löydä vastausta?

Ota yhteys Kainuun Sanomien asiakaspalveluun, Kauppakatu 11, 87100 Kajaani (avoinna klo 9-15), tai soita puh. 010 665 7200 (klo 8-16) tai laita sähköpostia osoitteeseen ks.levikki@kainuunsanomat.fi.

Miten toimin kun lehti jää tulematta?

Voit ensimmäiseksi tarkistaa jakelupiirisi tilanteen Viive-palvelusta. Mikäli piiri on valmistunut, voit ilmoittaa puuttuneesta lehdestä samalla sivulla olevalla lomakkeella.

Maksaako väliaikaisen osoitteenmuutoksen tekeminen?

Ei maksa. Väliaikaisen osoitteenmuutoksen voi tehdä vähintään kahdeksi päiväksi.

Monessako erässä jatkuvan tilauksen voi maksaa?

Tilauksen voi maksaa 1-12 kk erissä. Jatkuva tilaus 12 kk eränä maksettaessa on edullisempi kuin useassa erässä maksettaessa. Tilaushinnat voit tarkistaa täältä.

Päivittyvätkö uudet osoitetiedot väestörekisteristä?

Uudet osoitetiedot eivät päivity automaattisesti väestörekisteristä. Siksi on tärkeää tehdä vakituinen osoitteenmuutos silloin, kun osoite muuttuu. Voit tehdä osoitteenmuutoksen kirjautumalla asiakaspalvelusivustolle tai vaihtoehtoisesti sähköpostilla lktilaukset@lapinkansa.fi tai soittamalla asiakaspalveluun p. 010 665 7700 (tilaajapuhelinpalvelu avoinna ma-pe klo 8.00-16.30, puhelun hinta 0,088 e/min).

Mistä löydän asiakasnumeroni?

Asiakasnumerosi voit tarkistaa kanta-asiakaskortista tai laskusta.

Kuinka nopeasti tilaukseen tehty osoitteenmuutos tai keskeytys astuu voimaan?

Verkossa tai puhelimitse arkisin ennen klo 16.00 tehty muutos astuu voimaan seuraavasta päivästä tai itse määrittämästäsi ajankohdasta.

Etsi sivuilta